No products in the cart.
Прес-реліз презентації нового образу IDoL.
15 березня 2014 р. Ukrainian Fashion Week
На новий образ бренду складно не звернути увагу – айдентика зберегла ДНК бренду, але при цьому набула ефектних візуальних елементів, які дозволяють ідентифікувати різні лінії одягу.
Лейбл IDoL. – колекції чоловічого одягу ready-to-wear.
А, лейбл IDoL.Bespoke – унікальні чоловічі костюми, створені вручну, по індивідуальним лекалам, з врахуванням усіх анатомічних особливостей будови тіла.
Оновлення візуального образу також повязано з планами виходу на європейський ринок з колекціями готового одягу. Інтеграція колекцій IDoL. в міжнародний рітейл стала можлива завдяки злагодженій системі виробництва та переходу на новий рівень роботи.
Раніше, 4 лютого, прес-служба IDoL. оголосила про реструктуризацію компанії та запуску двох нових сайтів – інтернет магазину www.idol.ua та віртуального сервісу для замовлення індивідуального гардеробу www.bespoke.idol.ua.
Завдяки цим нововведенням клієнти можуть виконувати замовлення онлайн, економлячи дорогоцінний час. В цілому, ребрендинг IDoL. носить эволюційний характер: Бренд продовжує активно развиватися згідно європейським стандартам по створенню чоловічого одягу.
Не дивлячись на активне розширення роздрібних продажів, одним із ключових пріоритетів бренду є робота з клієнтом – персональний контакт та індивідуальний підхід. Спілкування з дизайнером завжди доступно усім бажаючим – для цього на сайті є розділ, де кожен може задати питання стосовно стилю Сержу Смоліну.
Серж Смолін про роботу з клієнтами: «Одним з головних принципів в роботі, не зважаючи на те чи це лінія «Ready to wear» чи IDoL.Bespoke – це моя персональна увага до кожного клієнта. Я особисто зустрічаю гостей в шоу-румі і особисто знімаю мірки. Не можу відмовити собі в задоволенні спілкування з людьми, які носять мій одяг та надихають на створення нових колекцій».
IDoL – це не просто бренд, це дух та стиль життя.
IDoL – це маніфест свободи самовираження.
Це повстання проти безликості та пропаганда індивідуальності.
Це відродження класики у сучасному контексті.
Дизайн середовища та творча колаборація. В меню бренду зявилося нове “блюдо” під назвою IDoL HOME – це лінія аксесуарів для дому. Тепер прихильники бренду зможуть наповнити речами від Сержа Смоліна не тільки свій гардероб, але й свій будинок.
Поштовхом для розвитку цього направленням стала співпраця з компанією ZS Group.
На міжнародній виставці Interior Mebel в лютому 2014 року був презентований спільний проект бренду IDoL. та архітектурної студії ZS Group. Концептуальний шоу-рум, який обєднав тенденції дизайну одягу та дизайну інтерєрів, був достойно оцінений експертами в професійному середовищі, клієнтами та пресою.
Серж Смолін про нове направлення:
«Стиль життя заключається не тільки в одязі людини, а і в оточуючому її просторі – елементах декору, інтерєрі, предметах, якими вона користується. Адже “середовище” відбиває сють людини, його звички, вподобання, всесвіт. Саме тому я вирішив розширити горизонти творчості та використати свій досвід в області дизайну середовища. Завдяки співпраці з ZS Group – це стало можливим!»
Інсталяція «Restart»
Співпраця дизайнера Сержа Смоліна з професіоналами в області дизайну середовища та архітектури продовжились і в рамках Ukrainian Fashion Week. Cпільно зі спеціалістами ZS Group був створений дизайн інсталяції для презентації бренду IDoL.
Інсталяція гармонійно поєднує в собі три складові, які присутні в середовищі сучасної людини – дизайн, мистецтво, та цифрові технології.
Дизайн – це предмети побуту, які відповідають потребам та роблять наше життя зручним. Мистецтво – це цінності, які придають нашому життю сенс. А цифрові технології – це нові медіа, завдяки яким розширюється наша реальність та границі всесвіту.
Напрямок дизайну – представлено завдяки концептуальним і одночасно функціональним предметам інтерєру. В рамках поточних тенденцій , предмети не звертають на себе багато уваги
, а лише гармонійно доповнюють простір – так само як і деталі гардеробу доповнюють образ.
Напрямок мистецтва – представлено за допомогою робіт художника Serge Payet, який спеціально для проекту зробив серію в стилі оп-арт. Роботи передають дух поточних тенденцій в одязі, та доповнюють дизайн середовища так само як і вишукані аксесуари здатні доповнити вечірній наряд.
Напрямок медіа – представлено за допомогою цифрових проекцій, які відображають віртуалізацію сучасної фешн індустрії, та підкреслюють нові можливості, які відкриваються перед людьми завдяки новим технологіям.