Ребрендинг бренду IDoL.
4 лютого прес-служба IDoL. оголосила про ребрендинг та про новий фірмовий стиль компанії , запуск нового сайту та інтернет магазину www.idol.ua, сайту чоловічих костюмів на замовлення IDoL.Bespoke (bespoke.idol.ua). Ребрендинг носить еволюційний характер: бренд продовжує розвиватися згідно європейським стандартам по створенню чоловічого одягу.
Серж Смолін поділився деталями проведеного ребрендингу: «Новий IDoL. це не тільки новий логотип , це повноцінний європейський бренд . За останній рік ми встигли налагодити виробництво в Італії, і головне — квінтесенцією мого, майже 25-літнього досвіду створення чоловічого костюма , разом з італійськими майстрами , стало втілення в робочий процес вдосконалених авторських методик по створенню індивідуальних лекал, що дозволило підвищити швидкість та якість виконання замовлень».
Нову айдентику бренду складно не помітити — вона зберегла ДНК, але при цьому набула ефектні візуальні елементи, які дозволяють ідентифікувати різні лінії одягу.
Лейблом IDoL.Bespoke тепер відзначені унікальні чоловічі костюми, створені по індивідуальним лекалам з урахування м усіх анатомічних особливостей людини, на пошив яких іде 80 годин ручноїпраці, а лейблом IDoL – колекції чоловічого одягу ready-to-wear.
Оновлення візуального образу також звязано з планами виходу на європейський ринок з колекціями готового одягу.
Серж Смолін розповів про свою роботу: «Одним з головних принципів в роботі з клієнтом , будь то лінія готового одягу чи IDoL.Bespoke, це моя персональна увага кожному клієнту. Я персонально зустрічаю гостей в шоу-румі та персонально знімаю мірки. Не можу відмовити собі в задоволенні персонального контакту з людьми , які носять мій одяг та надихають на нову творчість «.